متن پیام سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور‌عالی ‌فرمانده معظم‌کل قوا به سید محمد پولادگر  رییس فدراسیون تکواندو به شرح زیر است:

استاد بزرگوار جناب آقای سید محمد پولادگر

رئیس محترم فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

بدین وسیله موفقیت بزرگ جنابعالی و همکاران محترم را در کسب عنوان برترین فدراسیون تکواندو جهان در سال ۲۰۲۰ که با ارزیابی فدراسیون جهانی انجام شده است، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

این افتخارآفرینی مرهون مدیریت خردمندانه و انقلابی جنابعالی و تلاش ثمربخش خانواده بزرگ تکواندو ایران است که با پایه گذاری مسیری حرفه ای در این رشته ورزشی و کسب مدال های زرین در سطح جهانی، توجه به تیم های پایه، توسعه زیرساخت های ورزشی و فعالیت های علمی و آموزشی و برنامه ریزی استراتژیک محقق شده است.

کسب این موفقیت بزرگ، نویدبخش افتخارآفرینی تیم ملی تکواندوی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و نیز حضور تعیین کننده چهره های ایرانی در کرسی های بین المللی این رشته ورزشی است.

استمرار سربلندی آن استاد مجرّب تکواندو و مدیران ارزشمند، دست اندرکاران و آحاد ورزشکاران رشته تکواندو را تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت خواستارم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور‌عالی‌فرمانده معظم‌کل قوا

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.