در همه گیری ویروس کرونا ماسک یکی از مهمترین ابزارهای بهداشتی برای حفظ سلامتی و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا است. در این شرایط، رقابت برای عرضه ماسک هوشمندی که ضامن سلامتی باشد، بسیار شدیدتر شده است.

اختراع ماسک صوتی با قابلیت انتقال ارتعاشی از طریق استخوان طراحی با دوام و راحتی دارد که می‌تواند راه ورود ویروس های کرونایی را مسدود کند.

این ماسک با داشتن یک سیستم تصفیه فوق العاده پیشرفته، در برابر گرد و غبار، باکتری‌ها و سایر ذرات هوا مقاومت می‌کند و در عین حال وزنی سبک دارد و برای کسانی که علاقه دارند همزمان فعالیت خود را ادامه دهند، ساخته شده است.

این وسیله مناسب برای دویدن، دوچرخه سواری در کوهستان، پیاده روی، اسکی و موارد دیگر است و تقریباً  برای استفاده در فضای باز یا داخل ساختمان ساخته شده است.

این ماسک نه تنها از شما در برابر عوامل بیماری زا محافظت می‌کند، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که در حین تمرین یا کار به موسیقی یا پادکست‌های مورد علاقه خود گوش دهید.

اسپیکر‌های با انتقال ارتعاشی از طریق  استخوان این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا گوش‌های شما آزادانه حرکت کنند و آسیب مستقیم به لاله‌های گوش وارد نشود همچنین شما را قادر می‌سازد صدای محیط اطراف خود را برای ایمنی بیشتر بشنوید. از دیگر مزیت‌های این ماسک آن است که می‌توانید تماس‌ها یا پیام‌ها را به راحتی دریافت کنید یا به دستورالعمل‌های GPS گوش دهید.

باتری قدرتمند پلیمری ۳۵۰mAh تا ۷ ساعت کارایی دارد و با میکروفون‌های Mic Interfer می‌توانید در حین روشن بودن ماسک صحبت کنید. هنگامی که زمان شارژ فرا رسید، می‌توان با کابل شارژ مخصوص، آن را به سرعت شارژ کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.