امیر سرتیپ امیر حاتمی در جمع خبرنگاران از انتخاب ۲۷ طرح تولیدی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان برای سال جهش تولید خبر داد و گفت: برای این تعداد طرح سرمایه‌گذاری خوبی در بخش خصوص انجام شده است.

امیر حاتمی افزود: این ۲۷ طرح از پروژه‌های خوبی در مصادیق جهش تولید به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: تنها راه خروج از این نگاه قلدرانه دشمن تلاش و کوشش است.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تلاش برای رونق تولید در کشور راه افتاده و در هر جای کشور  آثار آن قابل مشاهده است.
 
امیر حاتمی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در کشور خواهد افتاد، گفت: در زمان حاضر هر هفته تولیدات جدیدی در کشور داریم که توسط رییس جمهوری رونمایی می شوند.
 
 وزیر دفاع به طرح ساخت بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگاواتی توسط شرکت ترانسفوی زنجان برای نخستین بار اشاره کرد و افزود: شرکت ایران ترانسفو یکی از شرکت‌های دانش بنیان است  و توان کامل چرخه صنعتی از طراحی تا ساخت محصولات را در خود دارد و امروز هم بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگاواتی برای نخستین بار در این واحد صنعتی  رونمایی شد.
 
امیر حاتمی همچنین با اشاره به طرح‌های در حال انجام برای بزرگداشت هفته مقدس افزود: در هفته مقدس و تا پایان سال رونمایی‌های بزرگی خواهیم داشت که رونمایی از یک ناوشکن کلاس موج یکی از آنها در حوزه دریایی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.