حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اسماعیلی، امام جمعه قرچک ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان پس از دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهارکرد: دینداری وظیفه ماست و تقوا یعنی دینداری که بالاترین درجه تقوا است.

وی افزود: امام سجاد (ع) در دعای ۳۸ صحیفه سجادیه که دعای عذر تقصیر در ادای حق مظلوم در پیشگاه خداوند متعال است عرضه می‌دارد «از تو عذر می‌خواهم به خاطر مظلومی که در حضور من به او ظلم شده و من یاری‌اش نکردم».

امام جمعه قرچک گفت: اگر مملکت اسلامی به دست نا اهلان افتد، یاری کردن مظلوم سخت می‌شود، چون قدرت و مکنت نیست، برکات و توفیقات جامعه بستگی به مسؤولان جامعه دارد.

وی بیان کرد: برنامه‌های امروز فرصت‌طلبان و مخالفان دین همان برنامه‌های معاویه است، محتوای نقشه معاویه تفکر یهود بود که امروز هم متن نقشه، تفکر صهیونیستی است.

خطیب نماز جمعه قرچک ضمن محکوم کردن اهانت مجله فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بیان داشت: دولت فرانسه که ادعای رعایت حقوق بشر را دارد و طرفدار آزادی بیان است، باید بداند این توهین و سکوت امنیت شما را به خطر می‌اندازد، این حرکت‌ها ادامه شیطنت‌های آمریکاست که امارات را وادار کرده تا روابط با صهیونیست‌ها را عادی جلوه دهد.

وی ادامه داد: ترامپ برای جلب نظر صهیونیست‌ها در انتخابات دو ماه آینده فرصت دارد و امروز روی عربستان و کشورهای دیگر منطقه کار می‌کند، اما بدانند تاوان سنگینی را باید این کشورها بدهند، بدون شک امنیت امارات به خطر می‌افتد و بدانند این یک حماقت محض است.

امام جمعه قرچک گفت: در امور داخلی مهم‌ترین مسأله نظارت بر بازار است؛ افزایش لجام گسیخته کالاها مردم را گرفتار کرد به خصوص خودرو، قیمت‌های مسکن، اجاره بهاء، اجناس ضروری که باید مجلس نظارت کند و وزرا دولت نیز باید پاسخ‌گو باشند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.