به گزارش پایگاه اینترنتی هیل، شرکت توئیتر یکی از پیام‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتر را که در آن از رای دهندگان ایالت کارولینای شمالی خواسته بود به مراکز رای گیری مراجعه کنند و از رای دادن از طریق پستی خودداری کنند، برچسب گذاری کرد.

شرکت توئیتر اعلام کرد که این پیام را «به دلیل نقض خط مشی یکپارچگی مدنی، به ویژه برای تشویق مردم به دو بار رأی دادن» برچسب گذاری می‌کند.

این شرکت سپس در پیامی اعلام کرد پیام‌هایی راکه مربوط به اقدامات در چارچوب رای گیری غیرقانونی باشد، برای محافظت از کاربران برچسب می‌زند.

ترامپ روز شنبه بار دیگر با مطرح کردن شائبه تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، از رای‌دهندگان خواست تا در محل‌های رای‌گیری در کارولینای شمالی حاضر شوند و از شمارش آرای خود اطمینان حاصل کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا که اهتمام ویژه‌ای را در کارزار انتخاباتی امسال خود معطوف به نهادینه کردن تئوری توطئه و تقلب در انتخابات سوم نوامبر در میان افکار عمومی این کشور کرده است، وی در پیامی توئیتری نوشت: کارولینای شمالی، برای اطمینان از رای‌گیری، آن را زودتر امضا و ارسال کنید. زمانی‌که صندوق‌های رای باز شد، به محل رای‌گیری بروید تا ببینید آیا رای شما شمرده می‌شود. اگر نه، (دوباره) رای دهید! رای امضا شده شما شمرده نمی‌شود، زیرا رای شما ارسال شده است. اجازه ندهید آن‌ها رای شما را به طور غیرقانونی از شما بگیرند!

ترامپ پیش از این هم بار‌ها اعلام کرده بود که دموکرات‌ها تلاش می‌کنند با برگزاری رای‌گیری انتخاباتی به صورت پستی، زمینه تقلب و کلاهبرداری به نفع خود را در انتخابات سوم نوامبر ایجاد کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.