محمود الزهار،عضو دفتر سیاسی جنبش حماس یکشنبه در سخنانی در همایش "ایران علیه عادی سازی روابط" که از طریق تکنولوژی "زوم" برگزار شد، تاکید کرد که توافق عادی سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی خنجری از پشت به ملت فلسطین و قرار گرفتن در جبهه رژیم اشغالگر و توطئه برای نابودی مساله فلسطین است.

الزهار خاطر نشان کرد که ما امروز شاهد جنایت بزرگی هستیم که حکام امارات در حق ملت فلسطین و آرمان ملی آنان مرتکب شدند و این جنایتی سیاسی، اخلاقی، تاریخی و انسانی آن هم در شرایطی است که ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین در معرض جنایت اشغالگران قرار دارد.

وی افزود که زمان اعلام این توافق حاکی از طرح شومی است که برای بازتعریف وضعیت جغرافیایی و سیاسی منطقه ارائه شده است که هدف از آن نابودی منابع قدرت و پایداری امت است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رئیس فراکسیون پارلمانی تغییر و اصلاح وابسته به حماس بر ضرورت یکپارچه سازی تمامی جریان های امت اسلامی و عربی برای مقابله با توافق عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و تشکیل یک جبهه عربی، اسلامی و بین المللی قدرتمند در دو عرصه رسمی و مردمی برای عزل حکام امارات و محکومیت اقدام شنیع آنان تاکید کرد.

محمود الزهار همچنین خواستار حمایت همه جانبه از جریان های مقاومت فلسطینی، اسلامی و عربی در این مرحله حساس شد و تاکید کرد که یکی از اهداف اصلی توافق امارات و رژیم صهیونیستی، ضربه زدن به جریان های مقاومت فلسطینی، اسلامی و عربی است.

الزهار همچنین خواستار تحریم سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی و قطع کامل روابط با حکام امارات و تحریم تمامی کسانی شد که با آن ها روابط برقرار می کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.