به گزارش ایندیپندنت، مصاحبه "جیک تپر" مجری شبکه تلویزیونی سی ان ان با "پیتر ناوارو" مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا به خاطر درگیری لفظی دو طرف، موجب قطع ناگهانی اظهارات مشاور ترامپ شد.

بر اساس این گزارش مصاحبه مجری سی ان ان با ناوارو درباره دروغگویی دونالد ترامپ به مردم آمریکا درباره میزان خطر ویروس کرونا بود.

ناوارو در بخشی از اظهاراتش گفت: در فوریه هیچ کس نمی دانست، نه رئیس جمهور، نه شما، نه نانسی پلوسی و نه بیل دو بلاسیو شهردار نیویورک که ... .

در این هنگام مجری سی ان ان صحبت های او را قطع می کند و می گوید: او (ترامپ) می دانست که این ویروس از آنفلوانزا مرگبارتر است و دو هفته بعد به مردم آمریکا دروغ گفت.

ناوارو در پاسخ گفت: "جیک" شما عمدا روی بخشی از صحبت ها که به نفع تان است دست گذاشته اید و روی آن تاکید می کنید.

مجری سی ان ان در واکنش به این اظهارات گفت: من مطلبی را به صورت گزینشی انتخاب نکرده ام.

ناوارو با عصبانیت پاسخ داد: شما می توانید بگویید... .

مجری برنامه با خونسردی تاکید کرد: شما با مردم آمریکا صادق نیستید. شما به سئوال پاسخ نمی دهید؟

ناوارو نیز در جواب مجری سی ان ان، گفت: شما با مردم آمریکا صادق نیستید. سی ان ان با مردم آمریکا صادق نیست.

مجری سی ان ان افزود: من گفتم شما به سئوال ما پاسخ ندادید. متشکرم پیتر ناوارو شما به سئوال پاسخ ندادید.

ناوارو اظهار داشت: من به سئوال شما پاسخ دادم. شما نمی توانید این حرف را بزنید. من جواب دادم ولی شما جواب را دوست نداشتید.

جیک تپر در پایان این مصاحبه نیمه کاره، گفت: نه شما جواب ندادید. خیلی خب، ناوارو از شما متشکرم. می خواهم به مردم آمریکا که این برنامه را می بینند، متذکر شوم که آمریکا کمتر از 5 درصد جمعیت جهان را دارد و بیش از 20 درصد تلفات کرونا در جهان را داشته است. این واقعیت است و مهم نیست که او چند بار تاکنون به سی ان ان توهین کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.