شرکتی در سال 94 یک دستگاه سنجش چربی مدل inbody ۲۳۰ به باشگاه پرسپولیس اهدا کرد و اما بعد از مدتی که برای سرویس سالیانه مراجعه کرده با اتفاقی عجیب و باورنکردنی مواجه می‌شود؛ دستگاه به شکلی ناشیانه جابجا شده و دستگاه دیگری با مارک متفاوت و قیمت فوق العاده کمتر جایگزین آن شده است!

اقدامی که بلافاصله توسط شرکت مربوطه گزارش شده و خواهان توضیح باشگاه پرسپولیس در این زمینه شده‌اند که البته بی نتیجه مانده تا اکنون این شرکت برای حفظ حریم خود به دنبال پیگیری موضوع از طریق بازرسی باشد. در این زمینه گفته می‌شود دستگاهی که به باشگاه پرسپولیس اهدا شده در حال حاضر قیمتی بالغ بر 500میلیون ارزشگذاری شده است اما دستگاهی که جایگزین آن شده مبلغی حدود 15میلیون ارزش دارد!

پرسپولیس

نکته عجیب‌تر اینکه دستگاه جایگزین شده و فیک کد اموال باشگاه پرسپولیس را دارد اما دستگاه اهدایی از این شرکت نیست تا واکنش و پیگیری آنها را در پی داشته باشد و این شرکت خواهان مشخص شدن این موضوع از پرسپولیس شده است. در روزهایی که مدیریت باشگاه به شدت تحت فشار قرار دارد، چنین اقدامی در بخش پزشکی باشگاه، باید دید با چه واکنش و پاسخی همراه خواهد بود.

پرسپولیس

پرسپولیس

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.