دریادار خانزادی: صلح و امنیت پایدار بزرگترین دستاورد نیروهای مسلح کشور است

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با قدردانی از کارکنان و برگزارکنندگان این نیرو در رزمایش ذوالفقار ارتش گفت: صلح و امنیت پایدار بزرگترین دستاورد تلاشها و مجاهدتهای نیروهای مسلح کشور است که منتخب، نماینده و مظهر قدرت و اقتدار ملت هستند که رزمایش ذوالفقار نماد و نمایش بخشی از این اقتدار و توانایی برای حفظ و تحکیم صلح و  برقراری امنیت است.

 وی افزود: اجرای موفق رزمایش بزرگ ذوالفقار ٩٩ ارتش جمهوری اسلامی ایران با محوریت دریا و نیروی دریایی، مرهون تلاش و مجاهدت بهترین فرزندان ایران اسلامی است؛ مردانی که قادرند حرفه‌ای‌ترین کارها را در ساحل، دریا و آسمان انجام دهند.
در یادار خانزادی ادامه داد: ایران اسلامی با وجود این مردان رشید و دریادل، برای همیشه از گزند دشمنی‌ها در امان خواهد بود، چرا که سپیدپوشان نیروی دریایی برای حراست از آب و خاک این کشور، مردانه و با بصیرت دینی و سیاسی در صف مجاهدت ایستاده اند.


فرمانده نیروی دریایی خاطر نشان کرد: به عنوان فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به وجود تک تک شما عزیزان که با دقت و همت، طرح ریزی، هدایت، کنترل و اجرای دقیق مراحل مختلف این رزمایش بزرگ را رقم زدید و غرور و حماسه آفریدید افتخار کرده و سلامتی و سعادت خانواده بزرگ نیروی دریایی راهبردی ارتش  را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
گفتنی است، مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش از پنجشنبه گذشته به مدت سه روز با رمز مقدس یا «سیدالشهداء(ع)» و با مشارکت نیروهای چهارگانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی در سواحل مکران از شرق تنگه هرمز و سواحل مکران تا  مدار ۱۰ درجه شمالی اقیانوس هند برگزار شد که در آن برخی از جدیدترین دستاوردها و تجهیزات بومی، طرح ها و راهکنش های مختلف و متناسب با تهدیدات  مورد بهره‌برداری و استفاده عملیاتی قرار گرفت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.