یونس دلفی بازیکن 19 ساله تیم شارلوا، به صورت قرضی راهی تیم گوریتسای کرواسی شد. این تیم که تنها 11 سال از تأسیسش می گذرد، هم اکنون با 12 امتیاز از 4 بازی، هم امتیاز با دیناموزاگرب در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

دلفی که متولد شهر شوش در استان خوزستان است، فوتبالش را از استقلال خوزستان آغاز کرد و پس از درخشش در تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران و همچنین عملکرد خوب در لیگ برتر ایران، راهی شارلوا بلژیک شد.

اما دلفی نتوانست درخشش را در شارلوا تکرار کند و در بازی های زیادی به میدان نرفت و به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود. حالا دلفی شانس این را دارد که شانس خودش را در لیگ کرواسی امتحان کند و به همراه گوریتسا به دنبال ماجراجویی جدیدی باشد.

یونس دلفی که متولد 11 مهر 1379 است، در تیم جدیدش پیراهن شماره 79 را برگزیده که عدد سال تولد اوست. معمولا دلفی را موهای بلند و ریش های تراشیده به یاد داریم اما این بازیکن با ظاهری جدید و مدل موی ژاپنی در مراسم معارفه اش حاضر شده است.

همانطور که ذکر شد، تیم گوریتسا در سال 2009 پایه گذاری شده و در این مدت 11 سال که از تأسیس آن می گذرد، دو عنوان قهرمانی دسته دوم کرواسی را در کارنامه دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.