به گزارش هیل، کوهن روز دوشنبه در برنامه "دیدگاه" شبکه ای‌بی‌سی گفت: چرایی این اندازه حقیر شمردن اوباما توسط ترامپ، به عقیده من کاملاً نژادی است.

کوهن، ترامپ را "نژادپرست آرچی بانکر" خواند و اظهار کرد که اظهارنظرهای غالباً انتقادی ترامپ راجع به اوباما، ارتباط کمی با مخالفت‌های سیاسی دارد.

کوهن گفت: معتقدم این‌ها فقط مبتنی بر واقعیت سیاه‌پوست بودن باراک اوباما است.

کوهن در کتاب جدیدش، انبوهی از رفتارهای غیراخلاقی یا غیرقانونی ترامپ را در طول سال‌هایی که کوهن برای او به عنوان وکیل خصوصی و کارچاق‌کن کار می‌کرده، توصیف کرده است.

کوهن درباره کتابش با نام "بی‌وفا" گفت: من آقای ترامپ را به عنوان یک رهبر فرقه توصیف کردم و من هم در این فرقه بودم. زمانی که در این فرقه بودم، از تصدیق غیراخلاقی بودن فعالیت‌هایی که برای رئیسم انجام می‌دادم، امتناع می‌کردم.

کاخ سفید ادعاهای مطرح شده در کتاب کوهن را رد و آن‌ها را "داستان یک هوادار" خواند، و در همین رابطه به سابقه او در دروغ‌گویی به بازجویان اشاره کرد.

ترامپ اواخر ماه گذشته درباره کوهن توییت کرد: "تنها راهی که کسی می‌تواند از آن طریق درباره من یک کتاب بنویسد آن است که موافقت کند که این کتاب تا جایی که می‌شود پر از مطالب بد باشد، که بیشتر آن‌ها دروغ است. مثل این می‌ماند که شغلی در سی‌ان‌ان یا ام‌اس‌ان‌بی‌سی بگیرید و بگویید رئیس جمهور ترامپ عالی است. شما هیچ شانسی ندارید! "

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.