به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پس از جلسه این کمیسیون، اظهار کرد: اولویت کوتاه‌مدت کمیسیون اقتصادی مجلس تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت است که حدود ۲۰ میلیون نفر از این سهام جامانده است.

وی افزود: گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی و مصوبه نهایی آن به صحن علنی مجلس در این باره ارسال شده و هم‌اکنون در نوبت طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

پورابراهیمی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مسائل مرتبط با حوزه اصلاح ساختاری اقتصاد و بودجه هم به خوبی پیش می‌رود؛ اولین اقدام ما اصلاح ساختار نظام مالیاتی در کشور است که باید در این خصوص تصمیمات ویژه درباره مالیات بر عایدی و مجموع درآمد را اتخاذ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما آن است که باید برای بودجه سال ۱۴۰۰ بتوانیم موضوع اصلاح ساختار مالیاتی را با مصوبه‌ای که در کمیسیون اقتصادی مجلس است عملیاتی کنیم.

پورابراهیمی گفت: اصلاح ساختار بانکداری و بانک مرکزی هم به عنوان دیگر اولویت‌های مهم کمیسیون اقتصادی مجلس است ضمن اینکه مجموع اقدامات این کمیسیون درباره بازار سرمایه و گزارش نظارتی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره بازار سرمایه و پیشنهادات مربوط درباره این بازار امروز در این کمیسیون مطرح شد و هفته آینده گزارش نظارتی بازار سرمایه در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.