علی امام، مدیرعامل شرکت‌ مترو تهران درباره سرانجام راه‌اندازی ایستگاه مترو برج میلاد اظهار داشت: از ابتدای امسال در تلاش بودیم که اول شهریور ایستگاه مترو برج میلاد افتتاح شود ولی به دلیل اینکه منابع اوراق مشارکت سال ۹۷ دیر آزاد شد و با تأخیر به دست‌مان رسید، تزریق مالی به پیمانکاران نیز با تأخیر صورت گرفت.

وی افزود:‌ برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که بهره‌برداری از ایستگاه مترو برج میلاد قبل از شروع پاییز انجام گیرد و طی هفته آینده محقق شود.

مدیرعامل شرکت‌ مترو تهران خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌ریزی کرده‌ایم که طی ۶ ماهه دوم امسال ۱۲ ایستگاه مترو در پایتخت راه‌اندازی شود که ایستگاه برج میلاد در خط ۷ اولین ایستگاهی است که به زودی راه‌اندازی می‌شود.

امام بیان داشت: همچنین قبل از پایان شهریور ورودی ایستگاه مهدیه در خط ۷ افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران همچنین درباره سرانجام پروژه پایانه شهید کلاهدوز گفت: پروژه پایانه شهید کلاهدوز در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار در حال ساخت است و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بیان داشت: این پروژه شامل ۳ فاز است، که فاز یک آن در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر عملیات عمرانی فاز دوم شامل بخش تعمیرگاهی در حال اجرا است و در تلاشیم تابستان سال آینده فاز نهایی را به بهره‌برداری برسانیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.