اضافه شدن یک قابلیت جدید به شاد

در شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌منظور پیشگیری از ایجاد وقفه در فرآیند آموزش دانش آموزان، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی از نسخه جدید شاد رونمایی شد.

با توجه به اهمیت موضوعات مطرح شده در حوزه آموزش و پرورش و پیشرفت و گسترش شبکه‌های ارتباطی، افزایش انعطاف رسانه‌ای در این حوزه نیز بدون شک باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که برنامه‌های صوتی و تصویری ارائه شده در این حوزه باید با بیشترین سطح دسترسی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

در حال حاضر سطح دسترسی تمامی افراد جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان با رسانه‌های تعاملی بیش از قبل شده و می‌بایست به کمک این رسانه‌های نوین پیام مورد نظر را به جامعه‌ی کاربران انتقال داد تا به کمک پیشرفت تکنولوژی از تمام زمان‌های لازم محتوای صوتی و تصویری مورد نظر کاربر، مطابق با سلیقه و معیارهای او ارائه شود.

در شادنما شبکه‌های متنوع با عناوین متنوعی توسعه داده شده است که هرکدام بر اساس سیاست تولید و ارائه محتوا توسط وزارت آموزش و پرورش برای مخاطبین هدف به کار می‌روند.

معاونت‌های مختلف آموزش و پرورش اعم از پرورشی، ابتدایی و متوسطه و یا هرگونه تقسیم بندی دیگر می‌توانند در رسانه‌ای مجزا با مخاطبین هدف خود ارتباط برقرار کنند؛کاربران شاد در هر زمان و مکانی تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانند برنامه‌های شبکه‌های شادنما را به صورت زنده و یا آرشیوی از بین هزاران محتوای جدید و قدیم انتخاب کرده و مشاهده کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.