تهران تعطیل می شود؟

کدخبر: ۳۶۴۹۸۰
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، خواستار تعطیلی یک هفته‌ای برخی مشاغل تهران با هدف مهار کرونا در پایتخت شد.
تهران تعطیل می شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، علیرضا زالی طی نامه‌ای، به استاندار تهران، خواستار اخذ تصمیمات قاطع مبنی بر اعمال محدودیت و تعطیلی یک هفته‌ای در سطح استان تهران برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شد.


بیشتر بخوانید:

>>>تهران شلوغ شد


تعطیلی و یا اعمال محدودیت در دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، عدم برگزاری نمازجمعه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه ها، مساجد و مصلی‌ها، سینما، تئاتر و مراکز مشابه و موزه و باغ موزه‌ها از جمله این اماکن است.

تهران یک هفته تعطیل شود

زالی در ادامه اخذ تصمیماتی مبنی بر تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، عدم برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، تعطیلی باشگاه‌های ورزشی و خصوصاً ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه را مورد تاکید قرار داد.

کافه، قهوه خانه و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی از دیگر مواردی بود که فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، خواستار تعطیلی یک هفته‌ای آن شد.

زالی، برای چیره شدن این بیماری نوپدید و حل این چالش ملی، تاکید کرد: با تحلیل شرایط موجود و وضعیت این بیماری در سطح استان، استمرار اعمال محدودیت و تعطیلی مراکز متعاقباً اعلام خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید