توصیه های جانسون به ترامپ برای مقابله با کرونا

«بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس که خودش سابقه مبتلا شدن به ویروس کرونا را دارد، امروز یکشنبه در یک مصاحبه درباره بهبودی حال رئیس‌جمهور آمریکا بعد از ابتلا به این ویروس ابراز اطمینان کرد.

«اندرو مار» مجری سرشناس  شبکه «بی‌بی‌سی» صبح امروز یکنبه با نخست‌وزیر انگلیس درباره مسائل مختلف از برگزیت گرفته تا وضعیت شیوع ویروس کرونا در این کشور و همچنین ابتلای رئیس‌جمهور آمریکا به کرونا سوال کرد.

در بخشی از مصاحبه، این مجری شناخته شده انگلیسی نظر نخست‌وزیر را که سابقه ابتلا به ویروس کرونا و بستری شدن در بخش مراقبت‌های ویژه دارد، درباره ابتلای دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به کرونا جویا شد.

نخست‌وزیر انگلیس در پاسخ به این سوال با اطمینان از درمان رئیس‌جمهور آمریکا سخن گفت و در چرایی اطمینانش به بهبودی دونالد ترامپ به مراقبت‌های پزشکی «عالی» از او اشاره کرد.

جانسون گفت: «من مطمئنم که حال رئیس‌جمهور ترامپ خوب خواهد شد، او از بهترین مراقبت‌های ممکن برخوردار است و به نظر من او فقط نیاز به این دارد که، منظورم این است که مهمترین مساله این است که به توصیه های پزشکانش عمل کند او از مراقبت‌های پزشکی عالی برخوردار است».

توصیه نخست‌وزیر انگلیس به رئیس‌جمهور آمریکا درباره گوش دادن به توصیه‌های پزشکانش بعد از آن مطرح می‌شود که ترامپ ساعاتی قب با انتشار یک ویدئو از محل بیمارستان نظامی «والتر رید» در واشنگتن دی سی از بهتر شدن حالش خبر داد.

رئیس‌جمهور آمریکا البته در همین سخنان اذعان کرد: «به اینجا آمدم چون حالم خوب نبود...نمی‌دانیم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد. به نظرم چند روز آینده آزمون واقعی است و باید ببینیم در آن روزها چه اتفاقی می‌افتد»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.