عضو هیات مدیره پرسپولیس: قراردادهای بازیکنان هیچ مشکلی ندارد

علی رغبتی در مراسم استقبال از تیم پرسپولیس در فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: خدا را شکر بچه‌ها شایستگی خود را ثابت کردند. این حق تیم‌های ایرانی و حق پرسپولیس است و به امید خدا تیم قهرمان شود.

وی در مورد شکایت باشگاه النصر از باشگاه پرسپولیس توضیح داد:‌ این موضوع مربوط به چند روز پیش و پرونده برانکو است. براساس مقررارت فیفا دقیقا مشخص شده که چه زمانی تنبیهات و به چه شکل اعمال می‌شود که یکی از این تنبیهات بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی است. خوشبختانه تمام قراردادهای پرسپولیس پنج روز پیش از تاریخ محرومیت بود و جای نگرانی وجود ندارد. این موارد را کمیته تعیین وضیعت فدراسیون نیز اعلام کرد و لیستی که به AFC ارسال شده مشکلی ندارد. این‌ها بازی‌های است که تیم‌های عربیشروع کردند، اما جای نگرانی نیست.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اعتراض برخی بازیکنان به پرداخت نشدن مطالبات‌شان توضیح داد: باید به این بچه‌ها خسته نباشید گفت. در ۲۰ روز شرایط سختی را تجربه کردند. زمانی که بچه‌ها در قطر بودند درصدی از قراردشان پرداخت شد و این قرار با نماینده آن‌ها گذاشته شده که در مهر ماه با بازیکنان تسویه شود. پاداش بردها هم در همان قطر پرداخت شده و فقط پاداش پیروزی مقابل النصر مانده که نه به صورت نقد اما به صورت چک تهیه شده و امروز در فرودگاه پرداخت می‌شود. طبق برنامه دو هفته بعد هم با آن‌ها تسویه خواهیم کرد. تا الان ۹۰ درصد قراردادها پرداخت شده و برخی بازیکنان هم ۱۰۰ درصد دریافتی داشته‌اند، فقط مانده آپشن‌ها که همانطور که می‌دانید تا فصل تمام نشود، امکان پرداخت آن‌ها وجود ندارد و قطعا در آینده تسویه خواهیم کرد. قبل از شروع لیگ بعد هم قطعاً پیش پرداخت فصل بعد را پرداخت می‌کنیم.

رغبتی در مورد پرداخت مطالبات برانکو نیز بیان کرد: این هفته خبرهای خوشی داریم. منتظر هستیم پول در حساب بنشیند. کاری که باید انجام بدهیم تا دو روز آینده انجام می‌دهیم اما نمی‌توانیم زمان دقیق اعلام کنیم، چون همینطور که می‌دانید انتقال پول با مشکل‌هایی مواجه است اما کارهایی شده که پنجره ما باز شود.

وی در خصوص راهکارهای باشگاه پرسپولیس برای دریافت پاداش AFC عنوان کرد: بله راه‌هایی پیش‌بینی شده است. منتظریم AFC زمان‌بندی پرداخت‌هایش را مشخص کند. از چهار، پنج روز پیش کارها را شروع کردیم. درآمدهای داخلی ما کفاف مخارج را می‌دهد اما فقط باید بدهی‌های باقی‌مانده پرداخت شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.