عصبانیت شدید ترامپ از گزارش متناقض کاخ سفید و تیم پزشکی

شبکه خبری سی ان ان و روزنامه نیویورک تایمز امروز یکشنبه گزارش دادند دونالد ترامپ از مارک میدوز رئیس کارکنان کاخ سفید پس از آنکه اظهاراتی متناقض با تیم پزشکی رئیس جمهور مطرح کرد، خشمگین شده است.

دو منبع مطلع به سی ان ان گفتند ترامپ از اینکه میدوز پس از اتمام کنفرانس خبری دکتر شان کانلی اظهاراتی پزشک رئیس جمهور مطرح کرده که متناقض با گزارش دهی او بوده، عصبی شده است.

میدوز روز گذشته بلافاصله پس از اتمام اولین کنفرانس خبری دکتر کانلی در بیمارستان نظامی والتر رید به صورت غیررسمی گفته بود حال ترامپ به خوبی آن چیزی نیست که پزشک رئیس جمهور می گوید.

رئیس کارکنان کاخ سفید در حالی که از خبرنگاران می خواست تا نامش را فاش نکنند به آنها گفته بود: شرایط حیاتی رئیس جمهور طی ۲۴ ساعت گذشته بسیار نگران کننده بود و ۴۸ ساعت آینده بسیار حساس است. هنوز در مسیر مشخص بازیابی کامل سلامت او نیستیم.

پزشک ترامپ در کنفرانس خبری دیروز خود گفته بود رئیس جمهور حالش "خیلی خوب" است و "روحیه استثنایی خوبی" دارد.

رسانه های آمریکا نوشتند ترامپ به دلیل این تناقض و عصبانیت از رئیس کارکنان کاخ سفید ساعتی بعد در صفحه توئیتر خود نوشت"حالم خوب است" و چند ساعت پس از آن هم ویدئویی از وی منتشر شد که نشان می داد حالش بهتر شده است.

این در حالی است که پزشک ترامپ امروز در کنفرانس خبری خود گفت میزان اشباع اکسیژن رئیس جمهور در طول بیماری دو بار جمعه و شنبه کاهش یافت. کانلی اضافه کرد کرد که روز جمعه به او اکسیژن داده شده است، اما در مورد اینکه روز شنبه اکسیژن داده شده است یا نه اطلاعی نداد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.