توئیت‌های ترامپ از بیمارستان برای جمع کردن رای

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سلسله توییتی خواهان رأی دادن آمریکایی‌ها به وی شد و گفت: در صورتی که به دنبال افزایش سنگین مالیاتی هستید، به دموکرات‌ها رأی دهید.

او در حساب توییتری خود نوشت: من به دونالد ترامپ رأی می‌دهم. پدر من یک کارگر سندیکا بود و ۴۰۱ (k) او (نوعی طرح حساب بازنشستگی در آمریکا) در دوران ترامپ سه برابر شد.

او در ادامه با تشکر از رأی دهندگان آمریکایی، خطاب به آن‌ها گفت: به یاد داشته باشید که بازار سهام، در حال آمادگی است تا بالاترین سطحش را بشکند. سال آینده بهترین خواهد بود. رأی دهید.

او سپس در توییت دیگری که تمامی آن را برای تأکید، با حروف بزرگ نوشته بود، گفت: اگر شما به دنبال افزایش مالیات گزاف هستید - چیزی که بیشترین در تاریخ کشور ما خواهد بود و مسأله‌ای که اقتصاد ما را خواهد بست و شغل‌های ما را تعطیل می‌کند- به دموکرات‌ها رأی دهید.

رئیس جمهور آمریکا سپس خطاب به مردم ویرجینیا گفت: رأی دهندگان ویرجینیایی، فرماندار شما به دنبال از بین بردن متمم دوم قانون اساسی (در خصوص آزادی حمل سلاح) است. من جلوی او را گرفتم. من تنها مانع میان شما و متمم دوم قانون اساسی هستم. در ویرجینیا سخت تلاش کنید. برای رئیس جمهور مورد علاقه تان بهتر رأی دهید یا در غیر اینصورت، با مالیات‌های پایین و حقوق حمل سلاح خداحافظی کنید.

ترامپ: اگر به دنبال افزایش مالیات هستید، به دموکرات‌ها رأی دهید

ترامپ سپس در توییت‌های کوتاهی، با برشمردن آنچه، مدعی انجام دادن آن در دوران ریاست جمهوری اش شده بود نوشت: «بالارفتن بازار سهام، رأی دهید.» «قویترین قدرت نظامی، رأی دهید.» «آزادی مذهی، رأی دهید.» «بیشترین کاهش مالیات و مورد دیگر آن بزودی انجام می‌شود. رأی دهید.»

گفتنی است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در حساب توییتری خود اعلام کرد که تست کرونای او همسرش مثبت از آب درآمده است؛ مسأله‌ای که بر دامنه ابهامات در خصوص آینده کارزار انتخاباتی و همچنین تکلیف قدرت در آمریکا می‌افزاید.

ترامپ: اگر به دنبال افزایش مالیات هستید، به دموکرات‌ها رأی دهید

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.