ادامه روند درمان ترامپ در کاخ سفید

تیم پزشکی رئیس جمهور آمریکا خبر داد که وی امروز بیمارستان را ترک کرده و به کاخ سفید باز می‌گردد.

تیم پزشکی رئیس جمهور آمریکا که در کنفرانس خبری صحبت می‌کرد اضافه کرد که وضعیت سلامتی رئیس جمهور طبیعی بوده و میزان اکسیژن و نبض ترامپ عالی است.

این تیم پزشکی با اشاره به این موضوع که ترامپ پیش از ترک بیمارستان چهارمین دوز داروی درمانی خود را دریافت خواهد کرد، افزود که دمای بدن ترامپ طی 92 ساعت متوالی افزایش نیافته است. 

تیم پزشکی اضافه کرد که روند بازگشت امن رئیس جمهور به کاخ سفید فراهم خواهد شد و یک کادر درمانی نیز در کاخ سفید حضور خواهند یافت.

تیم پزشکی گفت که به دلیل نگرانی از وخیم شدن سلامتی رئیس جمهور، کنترل وضعیت وی ادامه خواهد یافت و ترامپ طی 24 ساعت آینده در کاخ سفید تحت کنترل پزشکی قرار خواهد گرفت.

همچنین یکی از پزشکان ترامپ در این کنفرانس خبری گفت که عوارض جانبی داروها، تاثیری بر سیستم عصبی رئیس جمهور نداشته است.

وی افزود که رئیس جمهور پس از ابتلا به کرونا چند بار با افت اکسیژن مواجه شد و دو بار از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کرده است.

تیم پزشکی ترامپ تاکید کرد که رئیس جمهور دست کم 10 روز نیاز دارد که به طور کامل بهبودی پیدا کند.

دقایقی پیش نیز ترامپ در پیامی توئیتری خبر داده بود که عصر امروز (به وقت واشنگتن) بیمارستان والتر رید را ترک خواهد کرد.

ترامپ دراین  پیام توئیتری نوشت: «من امروز ساعت 6:30 عصر مرکز درمانی عالی "والتر رید" را ترک می‌کنم. احساس خیلی خوبی دارم. از کووید (کرونا) نترسید. اجازه ندهید این بر زندگی شما سیطره یابد. ما تحت دولت ترامپ برخی داروها و دانش عالی را توسعه دادیم. من الان از 20 سال پیش احساس بهتری دارم.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.