کرونا به جان فرماندهان ارشد آمریکا افتاد

«باربارا استار» خبرنگار شبکه خبری «سی‌ان ان» سه شنبه شب به وقت تهران به نقل از چند مقام پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) گزارش داد که دریا سلار «چارلز ری» فرمانده دوم گارد ساحلی آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده است.

خبرنگار شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از مقامات پنتاگون گفت که «ژنرال مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و شماری دیگر از مقامات ارشد ستاد مشترک این کشور پس از کرونایی شدن دریا سالار چارلرز ری به قرنطینه رفتند.

منابع خبری روز دوشنبه از ابتلای شمار دیگری از کارکنان کاخ سفید به ویروس کرونا خبر دادند. «جان سانتوسی» خبرنگار شبکه خبری «ای‌بی‌سی نیوز» در توییتی از ابتلای «چاد گیلمارتین»، دستیار سخنگوی کاخ سفید به کرونا خبر داد. منابع موثق در این زمینه گفته‌اند که آزمایش کرونای چاد گیلمارتین مثبت اعلام شده است. «جنیفر جیکب» خبرنگار شبکه خبری «بلومبرگ» نیز با تایید این خبر اعلام کرد که علاوه برچاد گیلمارتین، «کارولین لیویت» دیگر دستیار سخنگوی کاخ سفید نیز به کرونا مبتلا شده است.

این در حالی است که نتیجه آزمایش تشخیص ابتلا به «کووید-۱۹» برای «کایکلی مک‌اینانی»، سخنگوی کاخ سفید نیز مثبت گزارش شد. برخی از رسانه‌های آمریکا ویدئویی از سخنرانی بدون ماسک مک‌اینانی در جمع خبرنگاران منتشر کرده‌اند. او یکشنبه شب (به وقت محلی) در جمع خبرنگاران حضور داشته است.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا نیز چند روز پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان «والتر رید» در واشنگتن بستری شد و بامداد سه شنبه به وقت تهران از بیمارستان ترخیص شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.