پاسخ قاطع واعظی به شایعه کاندیدا شدنش در انتخابات 1400/ مگر بیکارم!

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران با بیان آنکه  هنوز زمان زیادی به انتخابات مانده و امروز برخی به اسم رسیدگی به مشکلات سفرهایی می‌روند و حرف‌هایی به مردم می‌زنند که انتظارات را بالا می‌برد؛ گفت: شما بیینید همین افراد در گذشته مسئولیت داشتند و حامی دولتی بودند که هیچ کدام از این کارها را انجام نداد. در حالی‌که لوایح زیادی در مجلس باقی مانده نمایندگان به دنبال طرح‌های جدید دیگری هستند.

واعظی با بیان اینکه شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در حال بررسی شرایط انتخابات است، گفت: تعداد کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ زیاد است.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا اعتدال و توسعه برای انتخابات ریاست‌جمهوری با اصلاح‌طلبان ائتلاف خواهد کرد؟ بیان کرد: خیلی تا موقع انتخابات مانده است.

وی در پاسخ به این سوال که شما برای انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا نمی‌شوید؟ پاسخ داد: خیر، مگر من بیکارم گزینه کاندیداتوری باشم.

واعظی افزود: من هفته گذشته خیلی روشن گفتم که بین اصلاح‌طلبان اختلاف نظر وجود دارد و دیدگاه‌هایشان نسبت به دولت هم یکی نیست، برخی خیلی حامی دولت هستند ولی یک عده‌ای از این‌ها هم از ابتدا به دولت انتقاد می‌کردند و من هفته گذشته جواب این‌ها را دادم.

رئیس دفتر روحانی گفت: اخیراً آقای بهزاد نبوی مصاحبه بسیار خوبی کرد و آقای خاتمی هم همیشه حامی دولت بوده است. اصلاً بزرگان اصلاحات ارتباط بسیار خوبی با آقای روحانی دارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.