قیمت مرغ در بازار چقدر شد؟

طبق  نرخ نامه چهاردهم مهر این سازمان، هر کیلوگرم ران مرغ بدون پوست به قیمت ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود. همچنین هر کیلوگرم بوقلمون نیز به قیمت ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان در میادین به فروش می‌رسد. این گزارش، آماری از قیمت گوشت مرغ و بوقلمون در میادین میوه و تره‌بار ارائه می‌کند.

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار هر کیلوگرم مغز ران مرغ را به قیمت ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان و هر کیلوگرم ساق ران مرغ را با قیمت ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌کند. همچنین طبق اعلام این سازمان، هر کیلوگرم سینه مرغ بدون پوست ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

بوقلمون ۳۲ هزار تومان شد

مصرف‌کنندگان گوشت بوقلمون در این هفته می‌توانند هر کیلوگرم لاشه بوقلمون کامل ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان است. برای شهروندانی که گوشت بوقلمون مصرفی خود را از میادین میوه و تره بار تهیه می‌کنند، قیمت هر کیلوگرم ران بدون پوست بوقلمون ۵۰ هزار تومان ثبت شده است. همچنین طبق این نرخنامه، قیمت هر کیلوگرم سینه بوقلمون بدون پوست و استخوان ۵۳ هزار و ۳۰۰ تومان است.

دوستداران خوراک‌های جذاب بخوانند

اگر از دوستداران خوراک‌های جذاب با گوشت مرغ هستید، این بخش را بخوانید. بر اساس این گزارش، هر کیلوگرم جوجه کباب بدون استخوان ۳۷ هزار و ۵۰۰ و جوجه کباب با استخوان ۳۰ هزار ۴۰۰ تومان ثبت شده است. همچنین هر کیلوگرم مرغ کنتاکی و سینه مرغ سوخاری به قیمت ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

برای طرفداران غذاهای فست فودی باید گفت که هر کیلوگرم شنیسل بدون آرد ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان، هر کیلو گرم شینسل فیله (جوجه چینی) ۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان و هر بسته ۱۰ عددی پا چینی به قیمت ۲۸هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

دل و جگر چند است؟

اگر از مصرف‌کنندگان آلایش مرغ و بوقلمون هستید باید بدانید که سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در گزارش جدید نرخنامه خود قیمت تمام محصولات از جمله جگر، دل و سنگدان هر کدام در بسته‌بندی‌های ۴۰۰ گرمی را اعلام کرده است. بر اساس این گزارش، قیمت هر بسته جگر مرغ ۴ هزار و ۶۰۰ تومان و بوقلمون ۱۴ هزار تومان، قیمت هر بسته دل مرغ ۹ هزار تومان و بوقلمون ۱۷ هزار تومان و قیمت هر بسته سنگدان مرغ ۸ هزار و ۷۰۰ تومان و بوقلمون ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.