یک مگس در مناظره انتخاباتی آمریکا حسابی جنجال ساز شد + عکس

چشم چپ خون آلود معاون رئیس جمهور و مگسی که بر روی سرش فرود آمد بیشتر بحث های توییتر چهارشنبه شب بود.

در جریان مناظره «مایک پنس» و «کامالا هریس»، چشم مایک پنس و یک مگس به موضوعات داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شد و بیشتر از اصل موضوع مناظره خبرساز شد.

چشم چپ مایک پنس و همچنین مگس چرکین که بر روی سر معاون رئیس جمهور فرود آمد و چند دقیقه درجا ماند ، در بحث های نسبتاً غیرعمد ریاست جمهوری چهارشنبه شب به موضوعات داغ شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

در تصاویر این مناظره، به نظر می رسید چشم چپ «پنس» خونی است و با توجه به شیوع بیماری کووید 19 در کاخ سفید طی هفته گذشته، توییتر با روزنامه نگاران، اپیدمیولوژیست ها، پزشکان و ستاره های هالیوود، این گمانه زنی مطرح شد که آیا معاون رئیس جمهور ورم ملتحمه (چشم صورتی) که یکی از علائم ویروس کرونا محسوب می شود، دارد؟

هزاران نفر، از جمله افرادی مانند «کیتی کوریک»، مجری خبری سابق و «استیو اشمیت»، مدیر سابق کارزار انتخاباتی «مک کین»، صریحاً این سوال را مطرح کردند که آیا معاون رئیس جمهور ورم ملتحمه چشم دارد یا به مقاله های پزشکی و اخبار مربوط به چشم صورتی مرتبط است و این یکی از علائم احتمالی کووید ۱۹ است یا خیر.

تا کنون حداقل ۲۷ نفر از افرادی که در کاخ سفید مستقیم با دونالد ترامپ کار می کنند  آزمایش ویروس کرونایشان مثبت بوده اما جواب آزمایش «مایک پنس» منفی بوده است.

در حالی که بحث بین «مایک پنس» و سناتور «کامالا هریس» در مقایسه با اولین مناظره ریاست جمهوری بین «دونالد ترامپ» و «جو بایدن» به روشی نسبتاً متمدنانه تر پیش رفت، شبکه های اجتماعی به دنبال هرگونه موضوعی بودند که از بحث مناظره خارج شده و به آن بپردازند و به هدف خود نیز رسیدند.

پس از مناظره، بحث قرمزی چشمان پنس و مگسی که روی سرش فرود آمد به عنوان بخشی عمده از گفتگوی توییتری پیرامون مناظره مطرح و به فاصله چند دقیقه تمام رسانه های اجتماعی و فضای مجازی را درهم نوردید.

نکته خنده دار اینکه بلافاصله پس از نشستن این مگس روی سر پنس، به سرعت فروش مگس کش با قیمت ۱۰ دلار اوج گرفت و همین حواشی باعث انعکاس در رسانه های شاخص خبری جهان شد.

«جِیک تاپر» مجری معروف سی ان ان از اقامت طولانی مدت مگس بر روی سر مایک پنس گفت و «نیکول والاس» از «ام اس ان بی سی» نیز گفت مایک پنس مگس را از خود دور نکرد و این مگس بود که رفت چون دیگر خسته شده بود.

در ادامه واکنش جدی برخی چهره های مهم سیاسی فرهنگی جهان در مورد ایحتمال ابتلای «مایک پنس» به ویروس کرونا را ملاحظه می کنید:

«جاناتان راینر»: پنس ورم ملتحمه دارد. ورم ملتحمه ویروسی؟ در کسی که اخیراً در معرض یک پاتوژن ویروسی قرار گرفته باشد اینچنین علامتی ظهور می کند.

«کمیل نانجیانی»: رنگ صورت چشم های پنس نشانه بیماری کووید ۱۹ است!

«مردیت سلینجر»: چشم صورتی اغلب نشانه کروناست.

«کتی کوریک»: چشم صورتی اغلب نشانه کووید ۱۹ است.

«جمل هیل»: چرا چشمهای مایک پنس این شکلیه؟

«کریستا ورنوف»: این چیه که ما داریم از مایک پنس میبینیم؟ چشم صورتی دقیقا نشانه کروناست.

«استیو اشمیت»: کووید ۱۹ می تواند باعث ورم ملتحمه باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.