روایت این نماینده‌ مجلس که در ICU بستری است از ابتلا به کرونا

جلال رشیدی کوچی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، بیان کرد: بنده به عنوان فردی که به این بیماری مبتلا شده و هم اکنون در بیمارستان و در بخش ICU بستری هستم و در حال طی کردن دوران درمان هستم از مردم خواهش می کنم که رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی تلقی کنند.

وی ادامه داد: هم مردم و هم مسئولان باید با جدیت پروتکل های بهداشتی را دنبال کنند. اینکه عده ای از ماسک استفاده کنند و عده ای دیگر پروتکل ها را جدی نگیرند، در کنترل این بیماری موثر نخواهد بود.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه اظهار کرد: فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک دو اقدام ساده است که نقش بسزایی در پیشگیری از این بیماری دارد. اگر این دو اقدام ساده را رعایت نکنیم هر روز شاهد اوج گرفتن تعداد آمار مبتلایان خواهیم بود. عده ای فکر می کنند که کرونا برای دیگران است اما واقعیت این است که اگر پروتکل ها را جدی نگیرند کرونا دیر یا زود به سراغ آنان نیز خواهد رفت.

نماینده مردم مرودشت در مجلس تصریح کرد: باید قوانین سختگیرانه تری برای افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند در نظر گرفته شود. مردم به هیچ عنوان نباید از تعطیلات برای رفتن به سفر استفاده کنند. این حرف پذیرفته نیست که با رعایت پروتکل ها به سفر می رویم بلکه باید همه خودروهایی که به سفر می روند جریمه شوند. مردم باید از رفت و آمدهای غیر ضروری به طور جدی پرهیز کنند.

رشیدی در پایان تاکید کرد: تعطیل کردن تمام کارها به طور واقعی امکان پذیر نیست بلکه افرادی که باید وظایف خود را نیز انجام دهند باید رعایت پروتکل های بهداشتی را در اولویت قرار دهند. با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی می توان این بیماری را کنترل کرده و آمار مبتلایان و مرگ و میر را کاهش داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.