مجلس به پرونده افزایش قیمت بلیط هواپیما ورود کرد

اقبال شاکری در واکنش به افزایش ۱۵۵ درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی اظهارداشت: قطعا این اقدام به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، زیرا مردم توان پرداخت چنین هزینه‌هایی برای خرید بلیط هواپیما را ندارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش ناگهانی و بدون برنامه قیمت‌ها، فشار سنگینی به مردم و مسافران وارد می‌کند و قطعا این رویکرد موجب کاهش استقبال مردم برای استفاده از پروازهای هوایی خواهد شد.

نرخ‌نامه جدید حمل و نقل هوایی متناسب با هزینه های مصرفی ایرلاین ها نیست

شاکری با بیان اینکه نرخ‌نامه جدید حمل و نقل هوایی متناسب با هزینه‌های مصرفی ایرلاین‌ها نیست، عنوان کرد: من بعد از اعلام نرخ‌نامه جدید، دلایل افزایش قیمت‌ها و تناسب این مسائل با میزان هزینه‌ها را بررسی کردم، حتی با چندین کارشناس و مسئول مرتبط نیز در این رابطه صحبت کردم، از این رو به نظر می‌رسد که نرخ‌های اعلامی به هیچ وجه واقعی نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به پرونده افزایش قیمت بلیط هواپیما خبر داد و گفت: قطعا در نشست هفته آینده این کمیسیون، مسئله افزایش ناگهانی و چشمگیر قیمت پروازهای هوایی با حضور مسئولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.