حضور بدون ماسک رهبر کره شمالی در یک مراسم عمومی + عکس

کیم جونگ اون، رهبر این کشور روز یکشنبه در محل استادیوم موسوم به استادیوم May Day (روز کارگر) در شهر پیونگ یانگ در مراسم اجرای بزرگ بازی‌ها و حرکات هنری تحت عنوان "راهنمایی بزرگ" حضور پیدا کرد.

این اجراها که در آنها ده‌ها هزار نفر نمایش حرکات ژیمناستیک و رقص هماهنگ را به صورت گسترده اجرا می‌کنند، یک ابزار تبلیغاتی مهم برای کره شمالی در ضمن تمرکز بر تحسین رهبران آن است.

به نظر می‌رسد نمایش‌های این ماه با هدف تقویت وحدت داخلی در مواجهه با چالشهای متعدد، از جمله کمپین ادامه‌دار مقابله با شیوع کروناویروس، ویرانی‌های برجای مانده از طوفانها و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریمهای جهانی برگزار شده‌اند.

در تصاویر منتشر شده از رسانه‌های دولتی کره شمالی، کیم جونگ اون و دیگر شرکت کننده‌ها بدون ماسک در استادیوم حضور پیدا کردند.

کیم جونگ اون همچنین در محل خانه فرهنگ ۲۵ آوریل در مرکز پیونگ یانگ همراه با شرکت کنندگان در رژه نظامی شنبه در میدان کیم ایل سونگ در مقابل دوربین عکاسان ایستاد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی نوشت: کیم جونگ اون در این موقعیت اظهار کرد "این انتظار و باور را دارد که افسران و مردان استوار و قابل اعتماد نیروهای مسلح انقلابی ما بی حد و مرز به کشور وفادار باشند.

از جمله مقامهایی که او را در این جلسه عکس برداری همراهی کردند ری پیونگ چون، معاون رئیس کمیته مرکزی حزب کارگران و پاک جونگ چون، رئیس ستاد کل ارتش خلق کره بودند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.