توضیح وکیل بقایی درباره جزییات نامه احمدی نژاد به وزیر اطلاعات برای آزادی او

 مهران عبدالله‌پور، وکیل حمید بقایی، در رابطه با وضعیت فعلی موکل خود و اینکه در حال حاضر بقایی به زندان بازگشته است یا خیر، گفت: بقایی همچنان در حال معالجه و به تبع آن در بیمارستان بستری است.

این وکیل دادگستری در رابطه با اینکه طبق نظر پزشک، بقایی تا چه زمانی باید در بیمارستان بماند؟ اظهار کرد: بقایی بیماری‌های مختلفی دارد و برخی از این بیماری‌ها هنوز درمان نشده است، در حال حاضر نظر پزشکان این است که او فعلا در بیمارستان بماند تا درمان شود.

عبدالله‌پور در واکنش به اینکه بیماری‌های ناشی از اعصاب روان منجر به طولانی شدن مدت بستری بقایی در بیمارستان شده یا بیماری‌های جسمی؟ تصریح کرد: هر دو نوع بیماری باعث شده او، تحت معالجه باشد.

این وکیل دادگستری در پاسخ به اینکه تغییری بر روی پرونده بقایی صورت گرفته است یا خیر؟ تصریح کرد: در حال حاضر تغییری حاصل نشده است. 

عبدالله‌پور در توضیح نامه احمدی‌نژاد به وزیر اطلاعات در مورد پرونده بقایی خاطرنشان کرد: به هرحال بقایی معاون احمدی‌نژاد بود بنابراین مکاتبه او با وزیر اطلاعات در خصوص شبهات موجود در موضوع حادثه رانندگی، بقایی و نحوه عملکرد مامورین اداره اطلاعات در آن حادثه، موضوعاتی بوده که احمدی نژاد تشخیص داد که موارد را جهت بررسی به وزیر اطلاعات، اعلام کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.