استاندار تهران: تردد در مترو و اتوبوس مدیریت کرونا را دشوار کرده است

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز در آئین بهره‌برداری از دو پروژه ساز و کاری صنعت برق تهران در بیست‌وچهارمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، اظهار کرد: میزان تراکم جمعیت در استان تهران به ازای هر مترمربع ۲۰ برابر میزان مشابه در کشور بوده و اهمیت تأمین برق از این منظر قابل توجه و برجسته است.

وی در ادامه گفت: در کلانشهر تهران در هر کیلومترمربع ۹۵۰ نفر زندگی می‌کنند و اهمیت خدمات‌رسانی در حوزه آب و برق در میزان رضایت‌مندی مردم در شرایط فعلی که دشمن درصدد ناامید کردن مردم بوده مشهود است.

استاندار تهران ادامه داد: در کنار بهره برداری طرح‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی و رفاهی  باید به حلقه مفقوده افزایش بهره وری دقت کنیم که یکی از بخش‌های نارضایتی مردم وجود بروکراسی‌های زائد در ادارات  است و همه مدیران ملزم هستند تا با رفع این موانع رضایت‌مندی مردم را ارتقاء دهند.

محسنی بندپی بر تغییر مسیر عبور برق فشار قوی از کنار منازل مسکونی در شهر و استان تهران تأکید کرد و افزود:  استانداری برای رفع این مشکل اساسی مردم آماده همکاری با وزارت نیرو است.

وی در پایان عنوان کرد: روزانه بیش از ۱ میلیون نفر مسافر در مترو  و  ۸۰۰ هزار نفر از طریق اتوبوس در پایتخت جابه‌جا می‌شوند و این حجم از تردد، کار مدیریت بیماری کرونا را دشوار کرده است.

 صبح امروز در بیست و چهارمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران و دو پروژه ساز و کاری صنعت برق تهران بزرگ شامل هوشمندسازی مرکز اتفاقات برق(هما) و جایگزینی کامل شبکه هوایی پایتخت با کابل خودنگهدار به جای سیم‌های مسی در شبکه توزیع به بهره‌برداری رسید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.