انتقاد دوباره بایدن از مدیریت ترامپ در زمینه کرونا

به گزارش پایگاه النشره، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا بار دیگر رویکرد دونالد ترامپ در فدا کردن منافع ملی این کشور را مورد انتقاد قرار داد.

جو بایدن در جمع گروهی از افراد سالخورده در میامی گفت: ترامپ به بورس بیشتر از شرایط سالمندان در آمریکا اهمیت می‌دهد. رئیس جمهور به سالخوردگان اهمیتی نمی‌دهد. او حتی یک روز هم به آن‌ها توجه نکرد.

نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ پیش‌تر نیز گفته بود تنها کاری که این رئیس جمهور به خوبی بلد است انجام بدهد، بازی کردن با جان و آینده مردم است. همین هفته گذشته بود که او از مذاکرات به منظور ارائه کمک‌های مالی بیشتر به خانوار‌های آمریکایی کنار کشید.

طبق معمول بخشی از انتقاد‌های بایدن از ترامپ متوجه کارنامه عملکرد او در مواجهه با ویروس کرونا بود. او در این باره به ترامپ تاخت و گفت: شیوه او برای مقابله با کرونا درست همانند نحوه اداره کشور، سراسر آشفتگی و نابسامانی است. او به شما همانند کالای مصرفی نگاه می‌کند.

با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شدت انتقادات ترامپ و بایدن به اوج خود رسیده است. این دو نامزد دموکرات‌ و جمهوری خواه تلاش می‌کنند تا در روز‌های اندک باقی مانده تا سوم نوامبر (سیزده آبان) با توسل به هر مسئله ای، اعتبار همدیگر را در میان افکار عمومی آمریکا خدشه دار کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.