محمدعلی پورمختار آزاد شد

محمدعلی پورمختار، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نهم با اشاره موضوع بازداشت خود گفت: اصل بازداشت بنده مربوط به موسسه شمیم ولایت است. کار این موسسه کمک به نیازمندان بود و هست اما بعضی از اعضا تخلف هایی انجام داده اند و با توجه به این که بنده رئیس هیئت مدیره بودم پای من هم در این ماجرا باز شد.

وی ادامه داد: این اعضا یک سری سهمیه هایی که برای توزیع بین نیازمندان و مختص این افراد بوده را گرفته و در بازار آزاد فروخته اند و الان مدعی هستند که تبدیل به احسن کرده اند در حالیکه فروش این سهمیه ها تخلف بوده و نباید این سهمیه ها را می فروختند.

محمد علی پورمختار گفت: پرونده ای در همین خصوص تشکیل شده و چون بنده رئیس هیئت مدیره این موسسه بودم بنده را هم خواستند که در این زمینه توضیح بدهم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس نهم و دهم گفت: اصل موضوع همین است که عرض کردم و شایعات مطرح شده صحت ندارد. هیچ پرونده دیگری هم در ارتباط با بنده مطرح نیست.

وی با اشاره برخی گمانه زنی ها در خصوص پرونده سیگار، بابک زنجانی و… گفت: همه اینها دروغ است و چیزی هایی است که ساخته و پرداخته دشمنان است که می خواهند ما را تخریب کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.