سردار رشید: آماده سرکوب هر تهدیدی هستیم

سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در آستانه رزمایش مدافعان آسمان ولایت گفت: مجموعه قدرت مورد نیاز کشور به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا بر سه پایه شامل قدرت دفاعی، ثبات و استحکام اقتصادی و توانایی و قوام فرهنگی استوار است.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نه تنها در این سه حوزه نقش فعال دارند، بلکه قدرت دفاعی را با رویکرد بازدارندگی تهاجمی ساماندهی و بنا کرده‌ اند و قدرت دفاعی نیروهای مسلح ما بیشترین انطباق و تناسب را با مولفه های فرهنگی-تاریخی دارد.

سرلشکر رشید ادامه داد: چنانکه تاکنون در صحنه‌ رزمایش‌های پدافند هوایی مشاهده  کرده ایم، فرماندهان و رزمندگان پدافند هوایی، تمامی اقدامات تهدید آمیز دشمن را همانند صحنه جنگ واقعی سرکوب و خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: فرماندهان ارتش و سپاه با تلاش و مجاهدت دائمی و هم افزایی از طریق ترکیب قدرت ارتش و سپاه و با همه توان در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند تا هر تهدیدی را سرکوب کنند.

رشید ادامه داد: نگاه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به آینده با وجود چالش‌ها و دشواری‌ها، با اعتماد و اتکال به خداوند متعال و پشتوانه عظیم ملت شریف ایران، سرشار از امید است. ما وقتی به  ۴۲ سال فراز و نشیب های گذشته نگاه می‌کنیم، به این نتیجه می رسیم، آنچه پیش رو قرار دارد به مراتب آسان تر از دشواری هایی است که ملت سرافراز ایران و نیروهای مسلح با توکل بر خداوند و تلاش و مجاهدت پشت سر نهاده است.

وی اظهار داشت: نیروهای مسلح در این رویارویی سرنوشت ساز اولا با سخت کوشی سرسختانه از تمامی دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی و استقلال کشور، در برابر تهدیدات دفاع خواهند کرد و ثانیا برای تحکیم ثبات سیاسی-امنیتی و توسعه قدرت دفاعی کشور تلاش خواهند کرد و با توکل به خداوند متعال مانع از تکرار تحقیر تاریخی ملت ایران و نیروهای مسلح، همانند آنچه  در دوران منحوس پهلوی در برابر قدرت های سلطه گر رخ داد خواهند شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.