ترامپ هنگام رای دادن: به کسی که اسمش ترامپ است،رای دادم

سی‌ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حین رای دادن گفت: من به کسی که اسمش ترامپ است، رای دادم. می‌توانم به شما بگویم این یک رای بسیار امن بود ، بسیار امن‌تر از وقتی که شما یک رای را می‌فرستید. همه چیز عالی بود ، بسیار سختگیرانه. این یک افتخار است که رای می‌دهیم.

ترامپ حین ورود به حوزه رای گیری که در یک کتابخانه عمومی بود، ماسک به صورت داشت.اما کمی بعد هنگام سخنرانی ماسک خود را برداشت.

کانال توئیت پرس نیز به نقل از دیلی میل نوشت:این اولین بار است که یک رئیس جمهور ایالات متحده این گونه رای می‌دهد و جالب اینکه ملانیا در این رای دهی غایب بود و وقتی از ترامپ پرسیده شد که بانوی اول کی رای خواهد داد، از پاسخ دادن طفره رفت.

حالا معلوم نیست آیا جوبایدن هم به سبک و سیاق وی رای خواهد داد یا نه؟ اما تاکنون ۵۲ میلیون آمریکایی رای خود را به صندوق انداخته‌اند.

در سال ۲۰۱۶، وی رای خود را در نیویورک به صندوق انداخت اما امسال محل سکونت رسمی خود را از برج ترامپ در خیابان پنجم منهتن به عمارت مارالاگو در فلوریدا تغییر داد.

مایک پنس، معاون ترامپ نیز رای خود را روز جمعه و ۱۱ روز مانده به انتخابات سوم نوامبر در ایالت  ایندیانا به صندوق انداخت. همسرش نیز در این رای گیری پیش از موعد در کنارش بود و هر دو حین ورود به حوزه رای گیری ماسک به صورت داشتند.

اعلام شده تاکنون دست کم ۵۰ میلیون آمریکایی در دوره رای گیری پیش از موعد آرای خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند. تگزاس با بیش از ۶.۳۸ میلیون نفر در راس رای گیری پیش از موعد قرار داد و کالیفرنیا با ۵.۸ میلیون، فلوریدا با ۴.۷۷ میلیون و کارولینای شمالی با ۲.۶۹ میلیون در رده‌های بعدی هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.