رونمایی فرمانده نیروی زمینی ارتش از یک پروژه خطرناک علیه ایران

به نقل از ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش سیاسی ویژه فرماندهان، مسئولان عقیدتی سیاسی یگان‌های نیروی زمینی ارتش که هم‌زمان در تهران و به صورت ویدئو کنفرانسی در تمامی یگان‌های این نیرو برگزار شد، گفت: قدرت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، امنیت را برای ملّت شریف ایران در منطقه فراهم کرده است. قدرت دفاعی پشتوانه امنیت ملی است.

وی با اشاره به طرح‌های فرهنگی مصباح که از سوی سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش اجرا می‌شود افزود: طرح‌های فرهنگی مصباح سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، دریچه و ساختار جدیدی را برای اعتلای مکتبی و معنوی کارکنان ارتش بوجود آورده است.

امیر سرتیپ حیدری اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح یگان‌های نیروی زمینی ارتش را تکلیف مهم خواند و افزود: فرمان مقام معظم رهبری این است که در حوزه فرهنگی، برنامه‌ها و فعالیت‌های بیشتری انجام شود و طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال اجرا است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در حوزه ارتقای بینش و بصیرت سیاسی، تربیت و سبک زندگی اسلامی ایرانی، ترویج فرهنگ قرآن و معنویت کارکنان باید گام‌های مؤثرتری را برداشت. در نیروی زمینی با کمک سازمان عقیدتی سیاسی، طرح‌ها و برنامه‌های مطلوبی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و فرماندهی در هر شرایطی حمایت‌کننده و پشتیبان اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مهم تحریف اشاره کرد و افزود: تحریف به معنای انحراف کشیدن انسان‌ها از واقعیت است. دشمن از این مؤلفه، استفاده فراوانی برده است. هدف دشمن از تحریف این است که مسائل واقعی جامعه را به انحراف کشیده و محاسبات ما را به اشتباه تبدیل کند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه تحریف پروژه خطرناکی است خاطر نشان کرد: دشمن می‌خواهد، محاسبات ما را در حوزه مسائل داخلی کشور به خطا بکشاند. دشمن امروز مهم‌ترین ابزار تحریف خود را فضای مجازی می‌داند و در این حوزه برای به خطا کشیدن جامعه اسلامی به ویژه انحراف جوانان فعالیّت‌های وسیعی را آغاز کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: فضای مجازی فضای فرصت و تهدید است؛ همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، "اگر مسئولیتی در کشور نداشتم، مسؤلیت فضای مجازی را بر عهده می‌گرفتم" نشان از اهمیت فضای مجازی دارد. باید از فرصت‌های موجود در این بستر به نحو  شایسته استفاده را ببریم.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با بالا بردن قدرت دفاعی در سطح نیروهای مسلح گفت: قدرت دفاعی یکی از ارکان اقتدار ملی است. نیروی زمینی ارتش پازلی از ارکان اقتدار ملی در کشور است. قدرت دفاعی ما برای ملت پشتوانه امنیت است و بدون امنیت همه ارزش‌های کشور دچار مشکل می‌شود.

وی در پایان برپایی همایش‌های سیاسی را بسیار ارزشمند خواند و اظهار کرد: این نوع همایش‌ها موجب می‌شود که سطح بصیرت و هوشیاری کارکنان افزایش یافته و با مسائل و مشکلات به گونه‌ای روبرو شوند که بتوانند با آنها مقابله کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.