پلدختر تعطیل شد

حسن رضائیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به علت شرایط فوق خطر کرونایی و به منظور رعایت فاصله اجتماعی و قطع زنجیره کرونا، همه ادارات و بانک‌های سطح این شهرستان از امروز سه شنبه تا پایان هفته جاری تعطیل هستند.

وی، افزود: پاساژها، اماکن تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن ورزشی، لوازم بهداشتی و آرایشی، مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی، بازار املاک و خودرو، خدمات کامپیوتری و چاپخانه‌ها، فروشگاه‌های پارچه و پوشاک، سینما، دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه های علمیه، تالار پذیرایی، رستوران و آرایشگاه‌ها، اماکن و سالن‌های ورزشی و دیگر مشاغلی که در جدول قید شده از امروز به مدت یک هفته (تا دوشنبه هفته آینده) ۱۲ آبان ماه جاری تعطیل خواهند بود و در صورت نیاز این زمان تمدید می‌شود.

فرماندار پلدختر گفت: از امروز سه شنبه ساعت هشت صبح محدودیت‌ها با حضور ادارات صمت، اصناف و تعزیرات با همکاری نیروی انتظامی اعمال خواهد شد.

رضائیان افزود: آرامستان ها تعطیل و برگزاری هرگونه مجالس عزا و عروسی تحت هر شرایطی ممنوع است و با خاطیان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی، ضمن تاکید بر لزوم توجه مدیران به اجرای دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بیماری کرونا، با اشاره به اینکه تا پایان هفته ادارات و بانک‌های این شهرستان تعطیل هستند؛ افزود: دستگاه‌های خدمت رسان به منظور ارائه خدمات، کشیک لحاظ کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.