چند خودرو در تهران بخاطر ماسک نزدن جریمه شدند؟

سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در اجرای طرح مشترک امنیت سلامت‌محور با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ستاد فرماندهی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس از نخستین روزهای کرونا در کنار مدافعان سلامت ایستاده است، اظهار کرد: تقریبا در دو هفته گذشته تمام توان خود را برای مقابله با کرونا گذاشته‌ایم.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: تمام توان پلیس در تهران مخصوصاً گشتی‌ها، پلیس راهور، پیشگیری، یگان امداد و حتی حدود ۵۰ گشت امنیت اخلاقی را برای کمک به بحث سلامت به کار گرفته‌ایم.

این مقام انتظامی افزود: ۱۵۰ گشت مشترک از سایر دستگاه‌ها نیز به کمک پلیس خواهند آمد تا مصوبه ستاد ملی کرونا اجرا شود، از چند روز گذشته برخوردها با ناقضان پروتکلهای بهداشتی را شدت بخشیدیم و ۳۶۳ هزار تذکر به افرادی که ماسک زدن را رعایت نمی‌کردیم، دادیم.

وی با اشاره به بازدید از بیش از ۲۴ هزار واحد صنفی توسط پلیس اماکن در چند روز گذشته، گفت: ۷۱۰ واحد صنفی که ضوابط ابلاغی را رعایت نمی‌کردند اخطار پلمب گرفته و ۱۳۹ واحد نیز پلمب شدند همچنین بالغ بر ۶ هزار و ۲۲ مورد اعمال قانون برای خودروهایی داشتیم که خود یا سرنشین آنها ماسک زدن را رعایت نمی‌کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.