کلاهبردار ۵ میلیاردی در دام پلیس افتاد

سرهنگ خسرو رزمجویی سه‌شنبه ۶ آبان به خبرنگاران گفت: مردی که تحت عنوان سرمایه‌گذاری در بورس از ۲۰ نفر ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، پس از شکایت شهروندان، توسط پلیس دستگیر شد.

اقدام به کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی از ۲۰ شهروند کرده بود، دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته شماری از شهروندان با مراجعه به پلیس آگاهی در خصوص یک فقره کلاهبرداری، با هویت معلوم طرح شکایت کردند، گفت: براساس ادعای شاکیان متهم به بهانه سرمایه گذاری در بورس و با وعده پرداخت سود مشارکت، از افراد پول دریافت کرده بود.

رزمجویی با اشاره به اقدامات سریع پلیس در شناسایی و دستگیری این فرد، گفت: پس از هماهنگی قضایی و انجام اقدامات اطلاعاتی، پلیس موفق به شناسایی متهم و دستگیری او در یک عملیات غافلگیرانه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی اولیه و مواجه شدن با شواهد و مستندات پلیس به جرم ارتکابی خود مبنی بر کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی از شهروندان اقرار کرده است.

رزمجویی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: افراد سود جو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند و در این زمینه شهروندان باید هوشیار بوده و در صورت مشاهده هر مورد مشکوکی، مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.