بوحمدان به تراکتور پیوست

این بازیکن ۳۱ ساله که تخصص بازی در پست هافبک دفاعی را دارد پیشتر در تیم های نفت مسجدسلیمان، نفت تهران و فولاد اهواز بازی کرده و از مهره های تاثیر گذار تیم های خود بوده است و از جمله نفراتی است که همواره با عیلرضا منصوریان در تیم های مختلف همکاری داشته است.

بوحمدان در حالی که یک فصل دیگر با ذوب آهن اصفهان قرارداد داشت به دلیل نارضایتی از شرایط این تیم با مسوولان باشگاه برای جدایی به توافق رسید تا راهی تیم قرمز شهر تبریز شود.

تیم فوتبال تراکتور تبریز در فصل بیستم رقابت های لیگ برتر با تغییر رویکرد نسبت به فصل گذشته برای جذب نفرات اسمی، ضمن جوان گرایی به جذب بازیکنان بااستعداد و کم نام و نشان از لیگ های پایین تر روی آورده است.

این تیم تاکنون نفراتی همچون حبیب فرعباسی دروازه بان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان، وفا هخامنش و هادی محمدی مدافعان ذوب آهن، محمدمهدی قنبری مهاجم خوشه طلایی، امین اسدی مهاجم آرمان گهر سیرجان،  محمد خرم‌الحسینی و محمد قادری از ماشین سازی و سعید واسعی از پیکان را جذب کرده است.

تیم فوتبال تراکتور تبریز با قهرمانی در جام حذفی و کسب رتبه چهارمی در لیگ برتر،  فصل آینده به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.

این تیم در هفته اول لیگ برتر فصل جدید روز جمعه ۱۶ آبان ماه در تبریز از تیم نفت مسجدسلیمان پذیرایی می کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.