تصاویر جاسوسی از ابرخودروی جدید فراری

هفت سال پس از معرفی ابرخودروهای هیبریدی شرکت فراری اکنون این مجموعه نمونه اولیه اتومبیلی با ساختار LaFerrari را برای آزمایش به خیابان‌های ایتالیا آورده است. به تازگی عکاسان جاسوس توانسته‌اند تصاویری از مدل اولیه خودروی شرکت فراری کسب کنند که با استتار محدود پوشانده شده بود.

بدنه زیبای این اتومبیل جدید به صورت کامل از دید مردم پنهان نشده بود و افراد می‌توانستند به راحتی طراحی و برش‌های جدیدترین خودروی فراری را ببینند. احتمالاتی وجود دارد که این اتومبیل یکی از پروژه‌های ناتمام از اهداف برنامه Maranello برای ساخت ابرخودروهای هایپر هیبریدی باشد.

از دلایلی که این باور وجود دارد تغییر ساختار و طراحی اتومبیل جدید با دیگر خودروهای شرکت فراری است. از تفاوت‌هایی که این خودرو با دیگر مدل‌های LaFerrari دارد می‌توان به چرخ‌ها اشاره کرد.

تفاوت خودروی جدید با LaFerrari

تفاوت خودروی جدید با LaFerrari

خودروی جدید به نمایش درآمده چرخ‌هایی دارد که توسط پنج پیچ به اتومبیل متصل شده‌اند، این در حالی است که دیگر اتومبیل‌های ساخته شده در قالب LaFerrari از یک قفل مرکزی برای اتصال چرخ‌ها استفاده می‌کنند. دماغ خودرو نیز طراحی جدیدی دارد و از همراهی دو دریچه هوا برخوردار است. به گفته رسانه‌های مختلف این خودروی جدید از یک موتور ۶.۳ لیتری دوازده سیلندری برخوردار خواهد شد.

تفاوت خودروی جدید با LaFerrari

گفتنی است؛ سخنگوی شرکت فراری هنوز اطلاعاتی را در رابطه با این خودرو در اختیار مخاطبان و رسانه‌ها قرار نداده و افراد باید برای مطلع شدن درباره جزئیات خودرو کمی صبر کنند. با این حال باید گفت که شرکت فراری هر ۱۰ سال یک ابرخودرومانند LaFerrari می‌سازد و اکنون تنها ۸ سال از زمان عرضه آخرین مدل آن می‌گذرد. مدیر فناوری شرکت فراری نیز در این باره اظهار داشت که این مجموعه تنها زمانی یک ابرخودرو مانند LaFerrari عرضه خواهد کرد که فناوری شگفت‌انگیزی در دست داشته باشد تا دنیا را با اتومبیلی متفاوت آشنا کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.