نظر رهبر انقلاب درباره پیروزی بایدن یا ترامپ در انتخابات آمریکا +فیلم

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنرانی تلویزیونی به مردم به انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا اشاره کرده و فرمودند:  سیاست ما در قبال آمریکا سیاست مشخص و حساب شده است و با رفت و آمد افراد تغییر نمی کند.

ایشان فرمودند: بله ممکن است حوادثی اتفاق بیفتد اما در سیاست ما هیچ تاثیری نمی گذارد، سیاست ما حساب شده و مشخص است. رفت آمد و اشخاص در آن تاثیری ندارد.

رهبری تاکید کردند: وضع خود آنها را تماشا کنید، بسیار تماشایی است. رئیس جمهوری که الان سرکار است و قرار است او انتخابات را برگزار کند می گوید این متقلبانه ترین انتخابات تاریخ آمریکاست. این را رئیس جمهوری می گوید که خودش سرکار است و خودش متولی انتخابات است. 

معظم اظهار داشتند: آن یکی رقیب هم می گوید ترامپ قصد تخلف وسیع دارد. دموکراسی آمریکایی این است. خودشان درباره انتخابات شان اینگونه حرف می زند. این نمونه چهره کریه لیبرال دموکراسی در خود آمریکاست.

رهبر انقلاب فرمودند: قطع نظر از اینکه کدام انتخاب شوند،  لکن یک مطلب کاملا اشکار است آن هم انحطاط اخلاقی و مدنی آمریکاست. هرکدام انتخاب شوند فرقی نمی کند. رژیم آمریکا دچار انحطاط اخلاقی، سیاسی و مدنی است. اینگونه نیست که من بگویم خودشان می گویند حرف سخنگویان خودشان و صاحب نظران خودشان است. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.