دفاع کومان از مسی

به گزارش آس، بارسلونا چهارشنبه در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دیناموکیف می رود. رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی گفت: هدفمان خوب بازی کردن، خلق موقعیت برای گلزنی و پیروزی در خانه است. می خواهیم به روند پیروزی هایمان ادامه دهیم. 

دیناموکیف به خاطر ابتلای نیمی از بازیکنانش تنها با ۱۳ بازیکن به اسپانیا سفر کرده است. سرمربی بارسلونا در این رابطه اظهار کرد: می دانستیم که کی‌یف مشکلاتی با کرونا دارد. این تیم امروز تست داد و باید تا عصر منتظر نتایج باشد. از قوانین یوفا اطلاع ندارم. امیدوارم بازی فردا برگزار شود. 

سرمربی در ادامه به وضعیت مارک آندره تراشتگن اشاره کرد و گفت: تقریبا یک هفته است با تیم تمرین می کند و در شرایط خوبی قرار دارد. او مدتی از میادین دور بود اما خوب تمرین می کند. فردا آخرین تمرینمان را انجام می دهیم و در رابطه اش تصمیم خواهیم گرفت. 

کومان در مورد صبور بودن نسبت به پروژه اظهار کرد: پیام های مثبت زیادی دریافت کردم که مشخص است به خاطر دو امتیاز در دو هفته نبوده است. ما تیمی هستیم که در هر بازی بیش از حریف موقعیت خلق می کنیم. باید تاثیرگذاریمان را بیشتر کنیم. از این آمار خوشحال نیستیم. کیفیت وجود دارد و بازیکنانی هستند تا شرایط را بهتر کنند.از بازیکنان جوان بهره می بریم که این موضوع مثبتی است. در لالیگا باید بازی های بیشتری را پیروز شویم. 

سرمربی بارسلونا درباره تقویت احتمالی تیم در ژانویه گفت: همه نظر من را می دانند. ما به یک مهاجم نیاز داریم. بستگی به وضعیت اقتصادی باشگاه در ژانویه دارد. 

یک روز پیش در یک برنامه بخشی از صحبت های کیکه ستین (سرمربی سابق بارسلونا) درباره لیونل مسی منتشر شد که او به ستاره آرژانتینی گفته بود "اگر حرف هایی که می زنم را دوست نداری در خروجی اینجاست."  کومان نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد و از کاپیتان آبی اناری ها دفاع کرد. او گفت: مسی بازیکن خیلی خوبی است و بهترین است در جهان. کار کردن با او سخت نیست و همیشه به دنبال پیروزی است. لئو کاپیتان است و هر هفته با او درباره مسائل مختلف صحبت می کنم‌. با صحبت های ستین موافق نیستم اما هر کسی نظری دارد. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.