بایدن از نتیجه انتخابات اظهار بی اطلاعی کرد

به نقل از شبکه سی ان ان، جو بایدن روز سه‌شنبه در پاسخ به پرسشی در این رابطه که آیا مطمئن است در مسیر پیروزی در انتخابات قرار دارد؟، گفت: خوب، نمی دانم.

وی در جمع خبرنگاران در منطقه ولمینگتون با یادآوری اینکه ممکن است در شب سه‌شنبه نتایج مشخص نشود، گفت: اگر مساله ای برای امشب باشد که بگویم، در مورد آن صحبت خواهم کرد. اگر نباشد تا زمانیکه آراء فردا شمرده شود، صبر خواهیم کرد.

بایدن در پاسخ به این پرسش که آیا وی قصد دارد به ترامپ پاسخ دهد در صورتی که او قبل از مشخص شدن نتایج اعلام پیروزی کند، گفت که وی این مسئولیت را ندارد که در این رابطه پاسخ دهد و بستگی به آن دارد که ترامپ چه بگوید و چطور در این رابطه صحبت کند.

نامزد دمکرات انتخابات آمریکا افزود: روسای جمهوری نمی توانند مشخص کنند که چه آرایی شمرده شده و چه آرایی شمره نشده بلکه رای دهندگان تعیین می کنند چه کسی رییس جمهوری خواهد بود. مهم نیست ترامپ چه کاری می کند و چه می گوید، رای ها شمرده خواهند شد.

بایدن در ادامه نسبت به مشارکت گسترده در این انتخابات در میان ایالت های مهم ابراز اطمینان داد.

بایدن ساعاتی پیش نیز در ایالت پنسیلوانیا در جمع هوادارانش گفت که  شاهد مشارکت رای دهندگان بیشتری در انتخابات سال جاری در مقایسه با کل انتخابات های تاریخ آمریکا خواهیم بود.

بایدن افزود که به او گفته اند که انتظار حضور بیش از ۱۵۰ میلیون رای دهنده در این انتخابات را داشته باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.