ترامپ: ما پیروز انتخابات خواهیم شد!

 دونالد ترامپ در توئیترش نوشت:

تمام ایالت‌های اخیر که بایدن ادعا می‌کند، به دلیل تقلب در انتخابات و تقلب در انتخابات ایالت توسط ما به چالش کشیده خواهد شد. بسیاری از مستندات موجود است. فقط رسانه‌ها را بررسی کنید. ما پیروز خواهیم شد! اول آمریکا!

ادعای ترامپ در حالی مطرح می شود که به گزارش  هافینگتون پست، رئیس‌ هیئت نظارت بر انتخابات آمریکا از سازمان امنیت و همکاری اروپا گفته هیچ شواهدی دال بر ادعای رئیس‌جمهور آمریکا در مورد تقلب در انتخابات وجود ندارد و او حقی در متوقف کردن شمارش آراء ندارد. «میشل گئورگ لینک» در همین راستا ادامه داد: در روز انتخابات، ما هیچ تخلفی مشاهده نکردیم. 

میشل لینک گفته وی از ادعای ترامپ در مورد تقلب در شمارش آرای پُستی بسیار تعجب کرده؛ زیرا آمریکا در این نوع رأی‌گیری سابقه طولانی دارد و این موضوع به قرن نوزدهم باز می‌گردد.

این مقام آلمانی همچنین گفته ترامپ نه حق و نه این امکان را دارد که شمارش آراء را متوقف کند.

وی همچنین در خصوص ادعای تقلب در انتخابات و خواسته ترامپ برای متوقف کردن شمارش آراء گفت رئیس‌جمهور آمریکا در حال سوء‌استفاده از موقعیت خود به عنوان رئیس‌جمهور است.

لازم به ذکر است که ساعاتی پیش ترامپ خواستار توقف شمارش آرا شد. وی سپس مدعی شد که در پنسیلوانیا پیروز شده است. متعاقبا اریک ترامپ پسر او نیز مدعی دزدی آرا شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.