عضو جامعه روحانیت مبارز: بایدن و ترامپ سر و ته یک کرباس هستند

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده ادوار مجلس  با اشاره به احتمال بکارگیری دوگانه مقابله-مذاکره توسط اصلاح‌طلبان در صورت پیروزی جو بایدن در آمریکا، اظهار داشت: هرکسی در آمریکا چه از حزب جمهوری‌خواه چه دموکرات، بر سر کار بیاید برای جمهوری اسلامی، که سیاست‌هایش مبتنی بر اصول انقلابی و اسلامی است، تغییری ایجاد نخواهد شد.

سالک افزود: بایدن و ترامپ سر و ته یک کرباس هستند و خیلی برای ایران تفاوتی ندارند. جمهوری اسلامی هم هیچگاه از سیاست ظلم ستیزی خود کوتاه نخواهد آمد.

وی تاکید کرد: در صورت انتخاب هر فردی در آمریکا، مسئولین کشور بویژه وزارت امورخارجه باید توجه داشته باشند که نتیجه انتخابات آمریکا را مصادره به مطلوب نکنند. هرکسی در آمریکا سرکار بیاید باید در مقابل او به اقتضای سیاست‌های جمهوری اسلامی عمل کرد یعنی حفظ منافع ملی، انقلابی‌گری و مقابله با دشمن امری ضروری است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: امروز عده‌ای مساله را طوری مطرح می‌کنند که اگر بایدن بیاید مذاکرات شروع می‌شود زیرا تفاوتی بین بایدن، ترامپ و اوباما وجود ندارد. اینطوری نشود که عده‌ای خودشان را پیروز صحنه مطرح کنند و بگویند ما ترامپی که از برجام خارج شد را کنار زدیم و بایدنی که به برجام معتقد است روی کار آمد.

سالک گفت: اگر بایدن بخواهد به برجام و مذاکرات برگردد، دیگر دولت آقای روحانی فرصتی ندارد که بخواهد مذاکرات را به نتیجه‌ای برساند.

وی با بیان اینکه گفته رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه انتخابات آمریکا برای ما مهم نیست با مواضع طرفداران و جریان سیاسی روحانی فاصله دارد، گفت: عناصری در دولت هستند که می‌خواهند ارتباط با دولت جدید آمریکا برقرار شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.