راهپیمایی پساانتخاباتی در شهرهای آمریکا برگزار شد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در شرایطی که شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پایان کار خود نزدیک می‌شود، مردم در شهرهای مختلف سراسر آمریکا به خیابان‌ها آمده و در خیابان‌های پایتخت فریاد "واشنگتن دی.سی را تعطیل کنید" سر دادند.

رقابت تنگاتنگ بین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و جو بایدن، رقیب دموکراتش در انتخابات به راهپیمایی‌های بزرگ خیابانی در شهرهای مختلفی چون فیلادلفیا، نیویورک سیتی و پورتلند منجر شده است و در حالی که آرا در چند ایالت کلیدی هنوز در حال شمارش است،‌ مردم شعار می‌دهند "همه آرا را بشمارید."

جنبش "واشنگتن دی.سی را تعطیل کنید" گروهی است که برای حفظ ستون‌های دموکراسی و مبارزه برای آینده‌ای بهتر برنامه‌ریزی می‌کند.

روز جمعه، چندین شهر آمریکا شاهد اعتراضات پسا انتخابات شد و برخی کاربران در رسانه‌های اجتماعی آن را به عنوان جشن شادمانی چیزی توصیف کردند که هنوز اتفاق نیفتاده است؛ پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰.

به گفته کاربران در رسانه‌های اجتماعی، مردم به جشن و پایکوبی پرداخته، لباس‌های خنده‌دار به تن کرده و در می‌رقصند و این حقیقت را نادیده می‌گیرند که هنوز بسیاری از ایالات سرنوشت‌ساز به شمارش ادامه می‌دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.