تصمیم گیری درباره تعطیلی تهران امروز نهایی می شود

زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران،‌درباره عضو شدن شورای شهر تهران در شورای فرماندهی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا اظهار داشت: خوشبختانه شورای شهر عضو ثابت این قرارگاه عملیاتی شده و این موضوع در پیشگیری و مهار کرونا در پایتخت و همچنین حمایت هر چه بیشتر از مردم تهران حائز اهمیت است.

وی افزود: این موضوع چندین بار در شورای شهر توسط اعضای شورا از جمله بنده تذکر داده شده بود و طی درخواست‌هایی از علیرضا زالی نیز خواسته بودیم حتما نماینده‌ای از شورای شهر در ستاد ملی مقابله با کرونا و یا قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا حضور ثابت داشته باشد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: خوشبختانه این موضوع مصوب شد و رئیس شورای شهر یا نماینده‌ای از شورا از این پس به عنوان عضو ثابت در شورای فرماندهی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا حضور دارد تا مطالبات مردم تهران هر چه بهتر پیگیری شود تا کنون فقط نماینده اجرایی شهر (شهرداری) در این ستاد حضور داشت و به دلیل اینکه تهران پایتخت است و ویژگی‌های خاصی دارد حضور نماینده پارلمان شهری در این ستاد مهم است.

نژادبهرام گفت: موضوع تعطیلی دو هفته‌ای پایتخت به دلیل شرایط کرونا از جمله مباحثی است که شورای شهر در شورای فرماندهی قرارگاه مقابله با کرونا پیگیری می‌کند، اعضای شورا این موضوع را مدنظر قرار داده‌اند و علاوه بر این طی نامه‌‌‌ای مشترک با نماینده‌های مجلس درخواست کرده‌ایم تهران حداقل دو هفته تعطیل شود.

وی افزود:‌ امروز تصمیم‌گیری نهایی در مورد تعطیلی دو هفته‌ای تهران گرفته می‌شود و امیدوارم این موضوع هر چه سریع‌تر محقق شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.