بهره‌برداری از طرح‌های آموزشی و درمانی با حضور رییس‌جمهور

آیین افتتاح یکهزار و۵۵۰ طرح آموزشی، تربیتی و رفاهی در سراسر کشور و بهره‌برداری از سه طرح درمانی در کرمان، قم و مشهد، صبح پنجشنبه – ۲۲ آبان‌ماه- در سی‌ودومین برنامه پویش ملی «تدبیر و امید برای جهش تولید»، با ارتباط تصویری حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری آغاز شد.

در این مراسم یکهزار و ۴۲۲ طرح آموزشی، ۱۲۴ طرح تربیتی و ۴ طرح رفاهی-آموزشی با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۶۳۷ میلیارد تومان از مجموع طرح‌های وزارت آموزش و پرورش با دستور رییس‌جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

امروز همچنین با دستور رییس‌جمهوری، بیمارستان ۱۵۰تختخوابی سینا در زرند کرمان، بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی امیرالمومنین(ع) در قم و طرح توسعه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی هاشمی‌نژاد در مشهد، از مجموعه طرح‌های درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سرمایه‌گذاری ۵۹۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

طرح‌های حوزه آموزش و پرورش که در سی‌ودومین برنامه «پویش تدبیر و امید برای جهش تولید»  به صورت همزمان در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد شامل هزار و  ۴۲۲ طرح آموزشی با ۸ هزار و ۵۱ کلاس درس،  ۱۲۴ طرح تربیتی و ۴ طرح رفاهی است که در مجموع بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع زیر بنا را شامل می‌شود. حدود ۷۰ درصد اعتبارات این طرح‌ها توسط سازمان نوسازی مدارس و ۳۰ درصد توسط خیرین مدرسه‌ساز و با مشارکت آنان تأمین شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.