استقلال به رأی پرونده استراماچونی اعتراض کرد

کمیته انضباطی فیفا چندی پیش با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال ضمن ارائه مشروح پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی، این باشگاه را به پرداخت مبلغ یک میلیون و ۳۵۹ هزار یورو بابت مطالبات سرمربی ایتالیایی پیشین آبی‌پوشان محکوم کرد.

برخلاف پرونده‌های قبلی، این بار مسئولان استقلال مدعی‌اند مدارکی را در اختیار دارند که می‌تواند باعث کسر از مبلغ یادشده شود. این مدارک شامل دست‌خط‌های استراماچونی برای کاهش قرارداد دو ساله‌اش به یک سال است. در دست‌خط دیگری از استراماچونی، این مربی به صراحت اعلام کرده که حقوقش بیشتر از دو ماه به تعویق نیفتاده است.

از طرفی، حقوق معوق یکی از ماه‌های همکاری دو طرف توسط مدیران استقلال به حساب استراماچونی واریز شده و حقوق ماه دیگر نیز که در ترکیه حواله شده بود، برگشت خورده است. این مسئله از نظر مسئولان استقلال نشان می‌دهد که در پرداخت مطالبات استراماچونی حسن نیت‌شان را نشان داده بودند و این مربی خودش تصمیم به جدایی گرفته است.

به همین دلیل، مسئولان استقلال امروز (یکشنبه) رسماً اعتراض خود به پرونده استراماچونی را برای ثبت در دادگاه ورزشی CAS ارسال کردند. گفته می‌شود با توجه به درخواست باشگاه استقلال و همچنین لایحه 300 صفحه‌ای استراماچونی، دادگاه CAS از سه قاضی برای این پرونده استفاده می‌کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.