«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که همچنان مشغول مبارزات انتخاباتی در توئیتر است در حساب کاربری خود نوشت: «بسیاری از موارد شکایتهای حقوقی در سراسر کشور از جانب ما نیست بلکه از سوی افرادی است که تخلفات وحشتناکی را با چشمان خودشان دیده‌اند. موارد (شکایتهای حقوقی) بزرگ ما نشان دهنده انتخاباتی برخلاف قانون اساسی است؛ تخلفاتی که برای تغییر نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ انجام شده است. به زودی درباره آنها پرونده تشکیل خواهیم داد.»

رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پیش نیز ابتدا جو بایدن را پیروز انتخابات خواند اما تاکید کرد که وی با تقلب انتخابات را برده است. با این وجود وی در توئیت دیگری اظهارات خود را پس گرفت و نوشت، جو بایدن رقیب دموکراتش فقط از دید رسانه‌های اخبار جعلی پیروز شده است. من هیچ چیز را واگذار نمی‌کنم! هنوز راهی طولانی در پیش داریم. این یک انتخابات متقلبانه بود».

علیرغم اظهارا ترامپ درباره تقلب در انتخابات، رسانه‌های آمریکایی مدعی هستند که وکلای ترامپ تا کنون هیچ مدرکی در این زمینه به دادگاهها ارائه نکرده‌اند.

ترامپ در حالی همچنان از پیروزی در انتخابات می‌گوید که تا کنون تلاش کارزار وی برای اثبات تقلب در دادگاه‌های آمریکا راه به جایی نبرده است. دادگاهی در شهر «فیلادلفیا» ایالت «پنسیلوانیا» روز جمعه پنج شکایت حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ و جمهوری‌خواهان را که در آن مدعی بی‌نظمی و تخلف در آرای صندوق‌های پستی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شده بودند، رد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.