تکذیب خودکشی شش دانش‌آموز رامهرمزی

امروز خبری مبنی بر خودکشی ۶ دانش آموز در شهرستان رامهرمز در  فضای مجازی منتشر شد که مورد توجه رسانه های ضدانقلاب قرار گرفت.

آرش قنبری فرمانداری رامهرمز، با تکذیب خودکشی شش دانش‌آموز در شهرستان رامهرمز به دلیل نداشتن تبلت دانش‌آموزی، اظهار کرد: این خبر صحت ندارد و یکسری رسانه‌های بی‌تعهد اقدام به نشر این خبر کردند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های مدعی شدند در یک ماه گذشته شش دانش‌آموز خودکشی کردند،  افزود: تنها یک دانش آموز اقدام به خودکشی کرده و شش نفر نبودند.

فرماندار شهرستان رامهرمز گفت:  یک تیم را برای تحقیق در مورد این موضوع تعیین کردیم تا عواملی را که سبب خودکشی این دانش آموز شده است را بررسی کنند.

قنبری بیان کرد: اگر چه فردی که خودکشی کرد دانش آموز بوده اما علت خودکشی آن به دلیل نداشتن تبلت نبوده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه این اتفاق در روز جمعه رخ داد هنوز علت خودکشی برای ما محرز نشده است.

توضیحات آموزش و پرورش رامهرمز

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز در خصوص اخبار منتشر شده توضیحاتی ارائه داد که به شرح زیر است:

 اخیرا نوجوان ۱۵ ساله ای که در یکی از دبیرستان های دوره اول متوسطه  شهرستان رامهرمز مشغول تحصیل بوده است اقدام به خودکشی کرده است که متاسفانه منجر به فوت این دانش آموز شد. شایان ذکر است که این اتفاق ناگوار در خارج از زمان و جریان آموزش روی داده است.

با دستور رئیس شورای تامین شهرستان رامهرمز  یک تیم کارشناسی متشکل از نیروی انتظامی، اورژانس اجتماعی، بهزیستی، فرمانداری و آموزش و پرورش تشکیل شده است تا زوایای مختلف این اتفاق را بررسی کنند و اقدامات مداخله ای لازم را برنامه ریزی کنند.

گفتنی است در این تیم نمایندگانی از آموزش و پرورش خوزستان نیز حضور خواهند داشت تا از نزدیک در روند بررسی علل این اتفاق مشارکت ‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.